DHL, Covid-19 döneminde %5,5 büyüdü

Deutsche Post DHL Group, 2020'de gelirini yüzde 5,5 artışla 66,8 milyar avroya yükseltti. Tabii ki bu büyümenin ana nedeni küresel e-ticaret patlaması. Dünya çapındaki pandemi önlemleri, daha yüksek paket hacimlerine yol açtı.


Lojistik şirketinin işletme karı 2020'de yüzde 17,4 artışla 4,8 milyar avronun üzerine çıktı. Bu, DHL'in önceden ayarlanmış 4,1 ila 4,4 milyar avro olan kazanç hedefini açıkça aşıyor. DHL, 2020'nin son derece zorlu bir yıl olduğunu söylüyor.


DHL'i sürekli olarak e-ticarete uyumlu hale getirmek

Bir basın bülteninde "Hizmetlerimiz her zamankinden daha fazla talep görüyordu. Sadece rekor kazançlar yayınlamadık, aynı zamanda dünya çapında 20.000 yeni iş yarattık ” diye açıklama yapan CEO Frank Appel'e göre bu başarı hiçbir yerden gelmedi. Deutsche Post DHL Group, şirketi sürekli olarak e-ticarete uygun hale getirerek temel lojistik işine odaklandığını söylüyor.


"DHL, dünya çapında 20.000 yeni iş yarattı."


Appel, "Böylelikle karlılığımızı ve küresel ekonomik türbülansa karşı dayanıklılığımızı güçlendiriyoruz. Deutsche Post DHL Group, bu nedenle önümüzdeki yıllarda karlı bir şekilde büyümeye devam etmek için iyi bir konumdadır." diye ekliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Online ticaret, Doğu ve Batı Almanya'da farklılık gösteriyor

Almanya'daki online şirketlerin çoğu Batı bölgelerinde, Kuzey Ren Vestfalya'da (yüzde 22) ve Bavyera'da (yüzde 17) bulunuyor. Sa...

Popüler Yazılar