E-İhracat Pazar Analizi: İtalya

E-ihracatta büyüyen pazarlara odaklanmak isteyen perakendeciler için İtalya olukça cazip bir pazar haline geliyor. İtalyan e-ticaretinin kısa sürede katlanarak büyümesi bekleniyor.

Sınır ötesi e-ticaret Avrupa'da oldukça popüler ve işletme sahipleri büyüyen bir pazara açıldıklarında ortaya çıkan yeni fırsatlardan yararlanabilir. Shopping Tomorrow Cross Border E-Commerce ve Salesupply tarafından yapılan araştırmaya göre, e-ticaret sektöründe güçlü bir büyüme gösteren pazarlar İtalya, Danimarka, Norveç, Polonya, Çekya ve İsveç. 

E-ticaret İtalya ortaya çıkıyor

Spesifik olarak, İtalya'nın kısa sürede Avrupa'daki en büyük e-ticaret pazarlarından biri olması bekleniyor. Bu, ülkenin hızlı dijitalleşmesinin bir etkisi. Çevrimiçi pazaryerlerinin popülaritesinin artması, genç İtalyan tüketicilerin sınır ötesi alışverişlerini daha sık yapmasına da neden oldu.

Genç İtalyan tüketiciler genellikle sınır ötesi satın alırlar.

Yaşlı İtalyanlar internetten satın almak isteseler de birçoğunun taşıyıcılara güveni yok. İtalya'da satış yapmak isteyen e-ticaret şirketleri için en büyük zorluk, ülkenin daha az erişilebilir güneyine hızlı teslimat yapmak. İtalya, ülke genelinde birçok yeni toplama noktası kuruyor. Yerel taşıyıcıları ve depoları kullanmak , sınır ötesi satıcıların İtalya içinde daha hızlı teslimat yapmasına yardımcı olabilir.

Çevrimiçi mağazaları uluslararası çapta genişlemeye hazırlamak

Rapor ayrıca, sınır ötesi satıcıların uluslararası alanda genişlemeden önce neleri hazırlamaları gerektiğini de belirledi. Yeni bir pazarda satış yapmaya başlamak için sınır ötesi satıcıların tüketicileri yerel bir mağaza yerine çevrimiçi mağazalarından satın almaya ikna etmesi gerekiyor. Yerelleştirilmiş bir ürün yelpazesi, yerel olarak ortak ödeme yöntemleri ve yerel teslimat seçenekleri oluşturmak, tüketicilerin güvenini kazanmaya yardımcı olabilir. Yerel dilde bir web sitesi başlatmak da yardımcı olacaktır.

Bu Avrupa ülkelerindeki tüm pazarlarda tüketiciler hızlı ve ücretsiz teslimat istiyor. Ayrıca iade edilen ürünlerin de ücretsiz olmasını tercih ediyorlar. Sınır ötesi satıcılar, lojistik prosedürüne olan güveni artırmak için yerel bir iade adresi sağlanmalı. Her pazarın, teslimat yöntemleri ve beraberinde gelen hizmet konusunda kendi tercihleri ​​vardır.

Her pazarda farklı tercihler

Uluslararası alanda başarılı olmak için, sınır ötesi satıcılar her pazardaki tüketici tercihlerinin farkında olmalıdır. İtalyan tüketiciler için ilk izlenim son derece önemlidir, Norveçli tüketiciler markalara ve ürünlere sadıktır ve İsveçli tüketiciler için sürdürülebilirlik çok önemlidir.

Sınır ötesi satıcılar yerel tüketici tercihlerinin farkında olmalı.

Pazarlama da bu ülkelerin her birinde büyüyor ve gelişiyor. "Her pazarda pazarlamadaki eğilimlerin neler olduğunu bilmek, sınır ötesi satıcıların daha etkili pazarlama stratejileri oluşturmasına yardımcı olabilir."

İsveç ve Norveç'te influencerlar giderek daha önemli hale geliyor. Yine de, Norveç gazete reklam yapmak için hala sıklıkla kullanılan bir yer ve İtalya'da televizyon aracılığıyla reklam için hala çok büyük bir erişim var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Online ticaret, Doğu ve Batı Almanya'da farklılık gösteriyor

Almanya'daki online şirketlerin çoğu Batı bölgelerinde, Kuzey Ren Vestfalya'da (yüzde 22) ve Bavyera'da (yüzde 17) bulunuyor. Sa...

Popüler Yazılar